Afleveringen
-
In deze aflevering van de klantvriendelijkste podcast van Nederland duiken Herman Koppe en Gerrit Piksen diep in de wereld van klantdata. Ontdek hoe je met data niet alleen een 360-graden klantbeeld creëert, maar ook hoe je dit effectief inzet om je klantbeleving te optimaliseren. Laat je inspireren door praktijkvoorbeelden en waardevolle inzichten.
-
Benieuwd hoe je jouw organisatie klantgerichter kunt maken? In onze nieuwste podcast aflevering bespreken Herman Koppe en Gerrit Piksen de sleutels tot ultieme klantvriendelijkheid.
Wat komt er aan bod?- Wie is de Klant?
- Onderzoek en Benchmarking
- Customer Journey Mapping
- Connect & Inspire Sessies
- Klantinteracties en Feedback -
Zijn er afleveringen die ontbreken?
-
We horen het altijd van de winnaars bij Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland: het zijn onze mensen die het verschil maken. De Employee Experience (EX) is dus cruciaal. Maar hoe geef je je mensen de juiste kaders om te excelleren? En hoe jou je medewerkers tevreden? Dat en meer leer je in deze aflevering van de Klantvriendelijkste Podcast van Nederland.
-
Ontdek hoe een sterke bezieling en strategische aanpak kunnen leiden tot een betere klant- en medewerkerbeleving, wat uiteindelijk resulteert in duurzame groei en succes voor je organisatie. Klantvriendelijkheid begint bij een solide strategie en deze aflevering biedt de inzichten die je nodig hebt om daarmee aan de slag te gaan.
-
In de Klantvriendelijkste Podcast van Nederland leer je alles over klantvriendelijkheid. De rol van je klant, je medewerkers, je data en nog veel meer. In deze eerste aflevering leggen CX-experts Herman Koppe en Gerrit Piksen de basics uit en krijg je alvast wat concrete tips om zelf aan de slag te gaan met klantvriendelijkheid binnen je organisatie.