Gerelateerd aan
-
De Delftse concertorganisator MOJO bestaat 50 jaar. Om dat te vieren is er een boek verschenen. Omdat er veel meer te vertellen is dan er in het boek paste, is er ook deze serie podcasts.
Michiel Veenstra spreekt met verschillende medewerkers van MOJO over hun vak en hoe dat zich in die 50 jaar heeft ontwikkeld. Een leuk en leerzaam backstage inzicht over wat er zoal komt kijken bij het organiseren van concerten en festivals. Hoe is Mojo ontstaan? Hoe boek je eigenlijk een band? Wat zijn die barriers die bij elk concert staan? Hoe komt de ticketprijs tot stand? Wat doe je als het weer ineens omslaat tijdens een evenement? Deze en nog veel meer vragen komen uitgebreid aan bod. Elke twee weken een nieuwe aflevering.
See acast.com/privacy for privacy and opt-out information.
-
Iedere artiest droomt van een hit. Maar merken die dromen van een hit zijn er ook. Niet zo vreemd, want airplay, hit succes en positieve herhaalde associatie betekent een enorme boost voor je branding en bekendheid. Dat het mogelijk is, blijkt bijvoorbeeld uit de commercials van Interpolis (‘Smoorverliefd’) en PLUS Supermarkten. Voor die laatste maakte singer-songwriter Joe Buck het liedje ‘The Way You Take Time’. Het liedje uit de reclame groeide uit tot een airplay top tien hit.
Verantwoordelijk voor die samenwerking was Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company. Amp.Amsterdam is ook de initiator achter de Reclamemuziek podcast, de nieuwe podcast serie over muziek, branding en merken. In een serie korte afleveringen neemt presentator Amber Roner je mee in de wereld van de reclamemuziek. Ze gaat in gesprek met artiesten, producers, music supervisors, publishers en natuurlijk reclamemakers. Wat betekent geluid voor je merk? Op welke wijze zorgt muziek voor herkenbaarheid en identiteit van je brand?
De Reclamemuziek podcast is een must-listen voor iedereen die in de reclame werkt en wilt weten hoe je boodschap versterkt kan worden of een doelgroep op natuurlijke wijze bereikt. De serie is ook interessant voor artiesten, songwriters, producers en muziekliefhebbers die meer willen weten over de mogelijkheden en kracht van muziek, of de wijze waarop een commercial als springplank voor een artiest kan werken. -
Backstage Café is de podcast waarin ik, Ruben Kooren, productiemanager bij Poppodium Hedon in Zwolle, in gesprek ga met de mensen achter de schermen van de muziekindustrie. Ik ga op zoek naar wat ze doen en wat hen drijft! Abonneer je nu in je favoriete podcast-app en mis geen enkele aflevering.
-
Iedereen heeft rechten, maar niet iedereen weet wat zijn rechten zijn. Vooral in de creatieve sector gaan hierdoor dingen soms goed fout en voor je het weet betaal jij de rekening voor iedereen. Bij backstage legal maken we rechten bespreekbaar, toegankelijk en verstaanbaar voor normale mensen.
-
DJcity präsentiert:
„Behind The Music“ ist der Interview Podcast für DJs, Producer und Musik Profis. Dabei ist der DE Director „D-Tale“ im Gespräch mit Gästen aus den Bereichen Booking, Musiklabels oder Management. Schaut und hört hinter die Kulissen, mit den Machern von echten Musikgrößen und lasst euch inspirieren selbst einen Weg in der Industrie einzuschlagen. Jeden Monat erscheint eine neue Episode! -
-
-
Je hoort de SLAM! MixMarathon elke vrijdag vanaf 06.00 uur! Heb je de set van W&W gemist of wil je de set van Oliver Heldens nog een keer horen? Terugluisteren kan hier. De podcast wordt door liefhebber @dj_wouter bijgehouden. alle bestanden komen direct van de servers van SlamFM Meestal elke zaterdag ochtend rond de klok van 10:00 staan alle sets van de djs erop!
-
-
-
Veilig en verantwoord leren beleggen met Pim en Milou. Welke rendementen behalen zij als beginnende beleggers en belangrijker: welke risico’s nemen ze daarvoor? Om de donderdag om 16:00 uur een nieuwe aflevering, met zo nu en dan een deskundige gast. Ruim 10 miljoen ✨ plays. Investeer in je kennis en beleg met beleid!
-
Letters From A Hopeful Creative is a fortnightly podcast brought to you by Sara Tasker and Jen Carrington. In each episode they answer a letter from a hopeful creative who is looking for some guidance, support, and encouragement in their journey, and share some of the lessons they have learned along the way as creative coaches and online business owners. Each episode is like a mini coaching session and pep talk all rolled into one - tune in every other Monday morning for brand new episodes.
www.lettersfromahopefulcreative.com -
-
Make more sales and earn higher commissions by learning directly from real estate's top performers! Counting more than six-million downloads from over 100 countries, Real Estate Rockstars is the industry’s most trusted, most popular podcast. With a new guest on each episode, you’ll learn from up-and-coming agents, seasoned brokers, real estate investors, and more. Robert Kiyosaki, Barbara Corcoran, and Ryan Serhant are just a few of the many notable guests who have shared their industry expertise with the Rockstar Nation. Real estate legend Aaron Amuchastegui asks the questions that matter and uncovers actionable answers–no filler and no clichés. Implement the strategies you learn listening to this weekly podcast and start making more money in real estate. It’s that simple.
-
-
Cryptocurrency Daily News | Crypto News Today.
Crypto news offering the latest coin, token, and cryptocurrency news & information. Cryptocurrencies, digital currencies, tokens, coins, and more. Daily cryptocurrency news, recaps, and predictions in under 10 minutes.
https://www.cryptocurrencydaily.news
Discussing Bitcoin, Litecoin, Ethereum, Ripple, Stellar, among several other cryptocurrencies.
https://www.cryptocurrencydaily.news
https://itunes.apple.com/us/podcast/cryptocurrency-news-by-crypto-news/id1321648686?mt=2 -
Harvard Business School professors discuss and debate current events that sit at the crossroads of business and culture. Youngme Moon, Mihir Desai, and Felix Oberholzer-Gee engage in a spirited discussion on a range of topics torn from the headlines — from Facebook, to free trade, to the #MeToo movement. Informed by their unique expertise as professors at one of the world’s leading business schools, their takes are always surprising, unconventional, and insightful.