Afleveringen
-
الموضوع و ما فيه ان في شخص عادي زيك كان في صراع مع افكاره بسبب طبيعة شغله
-
Zijn er afleveringen die ontbreken?
بما اننا عايشين في جيم شترنج، ايه المشكلة نتكلم عن خطط لعبتنا؟
الموضوع و ما فيه ان في شخص عادي زيك كان في صراع مع افكاره بسبب طبيعة شغله
Zijn er afleveringen die ontbreken?