Afleveringen
-
Ik werd uitgenodigd voor een masterclass een week geleden en de volledige trukendoos ging open.
Het begon met een DM via Instagram. Nu is dat niet nieuwswaardig, want dat gebeurt elke dag, maar dit was weer een keer zoân typisch: âik kots even lekker mijn hele aanbod over je heenâ berichtje.
Weten wat er allemaal gebeurde? Ik deel het in deze aflevering 142 samen met de 5 meest gemaakte fouten die ik ondernemers zie maken
------------
Heb jij nu zelf een vraag over hoe je online klanten werft? Of zeg ik iets waar jij het niet mee eens bent. Laat het me weten.
Ga naar â â â â â â vraaganneloes.nlâ â â â â â en wie weet beantwoord ik je vraag in Ă©Ă©n van de volgende afleveringen of nodig ik je uit in mijn podcast. Daar vind je ook meer informatie over mij.
Wil je de geschreven versie van deze podcast ontvangen? â â â â Schrijf je in voor mijn mailsâ â â â . Elke vrijdag ontvang je dan de bewerkte versie van mijn podcast direct in je inbox.
Wil je meer?
Gratis: Word lid van mijn Facebookgroep â â â â â â Unsuck your Marketingâ â â â â â . Het is daar altijd een feestje. Bestseller: 'â â â â Je hebt geen â â â â â â â â zichtbaarheidsprobleem!'â â â â . Hulp: Ik help je elke maand 5+ klanten aantrekken. DM mij DeepDive en ik vertel je er alles over.------------
-
Eerst even dit: Je hoort iedereen altijd over een WEGGEVER. Ik noem het liever WARMMAKER. Dat is waar het voor dient. Weggever klinkt alsof je iets met het vuile badwater weggooit. Geen wonder dat niemand het wil hebben, toch?
Warmmaker is iets - het kan 10tallen vormen aannemen - dat je KLANT warm maakt voor jou gedachtegoed.
Waarom is het hebben van een warmmaker nu zo belangrijk? En wat is het beste, betaald of onbetaald?
(Ik kan alvast verklappen dat mijn antwoord afwijkt van wat je overal hoort).
Ik ga hier dieper op deze aflevering.
------------
Heb jij nu zelf een vraag over hoe je online klanten werft? Of zeg ik iets waar jij het niet mee eens bent. Laat het me weten.
Ga naar â â â â â â vraaganneloes.nlâ â â â â â en wie weet beantwoord ik je vraag in Ă©Ă©n van de volgende afleveringen of nodig ik je uit in mijn podcast. Daar vind je ook meer informatie over mij.
Wil je de geschreven versie van deze podcast ontvangen? â â â â Schrijf je in voor mijn mailsâ â â â . Elke vrijdag ontvang je dan de bewerkte versie van mijn podcast direct in je inbox.
Wil je meer?
Gratis: Word lid van mijn Facebookgroep â â â â â â Unsuck your Marketingâ â â â â â . Het is daar altijd een feestje. Bestseller: 'â â â â Je hebt geen â â â â â â â â zichtbaarheidsprobleem!'â â â â . Hulp: Ik help je elke maand 5+ klanten aantrekken. DM mij DeepDive en ik vertel je er alles over.------------
-
Zijn er afleveringen die ontbreken?
-
Mensen die mij kennen weten dat geduld niet mijn beste eigenschap is, dus ja adverteren is BY FAR de snelste manier om te groeien.
Je hebt direct duizenden, wat zeg ik, tienduizenden mensen die zien wat je doet.
Dus toen ik de vraag kreeg van een van mijn volgers: âAnneloes, wat is nu de meerwaarde van adverteren?â Antwoordde ik gelijk: âHoe lang heb je⊠Ik kan hier een webinar mee vullen hahaâŠâ
En omdat ik weet dat er veel ondernemers dezelfde vraag hebben of denken: âIk zou heel graag willen, maar het is zo âduurâ â of âhet levert niets opâ of wat dan ook, wijd ik aflevering 140 aan mijn volledige antwoordâŠ
------------
Heb jij nu zelf een vraag over hoe je online klanten werft? Of zeg ik iets waar jij het niet mee eens bent. Laat het me weten.
Ga naar â â â â â â vraaganneloes.nlâ â â â â â en wie weet beantwoord ik je vraag in Ă©Ă©n van de volgende afleveringen of nodig ik je uit in mijn podcast. Daar vind je ook meer informatie over mij.
Wil je de geschreven versie van deze podcast ontvangen? â â â â Schrijf je in voor mijn mailsâ â â â . Elke vrijdag ontvang je dan de bewerkte versie van mijn podcast direct in je inbox.
Wil je meer?
Gratis: Word lid van mijn Facebookgroep â â â â â â Unsuck your Marketingâ â â â â â . Het is daar altijd een feestje. Bestseller: 'â â â â Je hebt geen â â â â â â â â zichtbaarheidsprobleem!'â â â â . Hulp: Ik help je elke maand 5+ klanten aantrekken. DM mij DeepDive en ik vertel je er alles over.------------
-
Deze aflevering is voor ondernemers die een online cursus willen verkopen! Je hebt je cursus met veel bloed, zweet en tranen gemaakt terwijl hij in werkelijkheid ligt te verstoffen in een digitaal hoekje van je computer. Met anderhalve deelnemer die nooit meer iets doen. In aflevering 139 deel ik de 5 valkuilen die ik veel ondernemers zie maken.
Heb jij nu zelf een vraag over hoe je online klanten werft? Of zeg ik iets waar jij het niet mee eens bent. Laat het me weten.
Ga naar â â â â â â vraaganneloes.nlâ â â â â â en wie weet beantwoord ik je vraag in Ă©Ă©n van de volgende afleveringen of nodig ik je uit in mijn podcast. Daar vind je ook meer informatie over mij.
Wil je de geschreven versie van deze podcast ontvangen? â â â â Schrijf je in voor mijn mailsâ â â â . Elke vrijdag ontvang je dan de bewerkte versie van mijn podcast direct in je inbox.
Wil je meer?
Gratis: Word lid van mijn Facebookgroep â â â â â â Unsuck your Marketingâ â â â â â . Het is daar altijd een feestje. Bestel mijn bestseller: 'â â â â Je hebt geen â â â â â â â â zichtbaarheidsprobleem!'â â â â . Hulp: Ik help je elke maand 5+ klanten aantrekken. DM mij DeepDive en ik vertel je er alles over. -
2024 heeft nog een kleine drie maanden⊠En serieus, er kan nog van alles gebeuren.
Dus gaat het nog niet helemaal volgens plan, of heb jij je doel nog niet bereikt, of misschien ben je nieuwsgierig hoe je je huidige omzet een boost kan geven? In deze aflevering deel ik 4 strategieën die je omzet een boost te geven nog voor het einde van 2024.
------------
Heb jij nu zelf een vraag over hoe je online klanten werft? Of zeg ik iets waar jij het niet mee eens bent. Laat het me weten.
Ga naar â â â â â â vraaganneloes.nlâ â â â â â en wie weet beantwoord ik je vraag in Ă©Ă©n van de volgende afleveringen of nodig ik je uit in mijn podcast. Daar vind je ook meer informatie over mij.
Wil je de geschreven versie van deze podcast ontvangen? â â â â Schrijf je in voor mijn mailsâ â â â . Elke vrijdag ontvang je dan de bewerkte versie van mijn podcast direct in je inbox.
Wil je meer?
Gratis: Word lid van mijn Facebookgroep â â â â â â Unsuck your Marketingâ â â â â â . Het is daar altijd een feestje. Bestseller: 'â â â â Je hebt geen â â â â â â â â zichtbaarheidsprobleem!'â â â â . Hulp: Ik help je elke maand 5+ klanten aantrekken. DM mij DeepDive en ik vertel je er alles over.------------
-
In 2019 was ik lid van een lokale sportschool hier op Lanzarote. Ik sportte er regelmatig, vooral omdat ze een zwembad op het dak hadden met een geweldig uitzicht. Tijdens de coronapandemie en de lockdowns stopte ik echter (net als iedereen, denk ik đ). Deze sportschool heeft mij nooit gemaild en ik sport nu ergens anders.
In 2023 ging ik naar een sportmasseur hier vlakbij. De massage was prima, fantastisch zelfs, maar ook hij heeft mij nooit gemaild. Iema nd anders masseert mij nu (die mij maandelijks eraan herinnert om een afspraak te maken)
Waarom deel ik dit?
Beide bedrijven hadden aan mij een prima klant gehad.
Alleen ik ben ze vergeten. Ik heb geen enkele reden om weer terug te gaan en als vanzelf boden alternatieven zich aan.
Jouw klant doet dat ook!
In deze aflevering ga ik in op waarom e-mail nog steeds je belangrijkste tool is en hoe je het zo inzet dat het weinig tijd kost.
------------
Heb jij nu zelf een vraag over hoe je online klanten werft? Of zeg ik iets waar jij het niet mee eens bent. Laat het me weten.
Ga naar â â â â â â vraaganneloes.nlâ â â â â â en wie weet beantwoord ik je vraag in Ă©Ă©n van de volgende afleveringen of nodig ik je uit in mijn podcast. Daar vind je ook meer informatie over mij.
Wil je de geschreven versie van deze podcast ontvangen? â â â â Schrijf je in voor mijn mailsâ â â â . Elke vrijdag ontvang je dan de bewerkte versie van mijn podcast direct in je inbox.
Wil je meer?
Gratis: Word lid van mijn Facebookgroep â â â â â â Unsuck your Marketingâ â â â â â . Het is daar altijd een feestje. Bestseller: 'â â â â Je hebt geen â â â â â â â â zichtbaarheidsprobleem!'â â â â . Hulp: Ik help je elke maand 5+ klanten aantrekken. DM mij DeepDive en ik vertel je er alles over.------------
-
Adverteren is ZO makkelijk geworden, dat ik deze aflevering tien dingen opnoem waarmee je zaken overcompliceert en je resultaten schaadt:
Je doet dit waarschijnlijk omdat het je zo geleerd is in de online training die je 2 jaar geleden volgde đ.
Dat snap ik.
Alleen Meta heeft dingen drastisch aangepakt. En adverteren zoals je twee jaar geleden doet werkt allang niet meer.
------------
Heb jij nu zelf een vraag over hoe je online klanten werft? Of zeg ik iets waar jij het niet mee eens bent. Laat het me weten.
Ga naar â â â â â â vraaganneloes.nlâ â â â â â en wie weet beantwoord ik je vraag in Ă©Ă©n van de volgende afleveringen of nodig ik je uit in mijn podcast. Daar vind je ook meer informatie over mij.
Wil je de geschreven versie van deze podcast ontvangen? â â â â Schrijf je in voor mijn mailsâ â â â . Elke vrijdag ontvang je dan de bewerkte versie van mijn podcast direct in je inbox.
Wil je meer?
Gratis: Word lid van mijn Facebookgroep â â â â â â Unsuck your Marketingâ â â â â â . Het is daar altijd een feestje. Bestseller: 'â â â â Je hebt geen â â â â â â â â zichtbaarheidsprobleem!'â â â â . Hulp: Ik help je elke maand 5+ klanten aantrekken. DM mij DeepDive en ik vertel je er alles over.------------
-
Ken jij de 'micro-engagement funnel' al? Het helpt je betrokkenheid te bouwen met kleine digitale knuffels!
Best cool, want in een tijd waarin de traditionele marketingmethoden steeds minder effectief worden en de strijd om aandacht heviger is dan ooit, is het cruciaal om op te vallen en Ă©chte connecties te maken met je doelgroep.De oplossing? De micro-engagement funnel, beter bekend als 'aandachtssnacks'.
Benieuwd hoe je deze slimme aanpak in jouw marketingstrategie kunt inzetten en waarom het zo goed werkt? Luister naar deze aflevering.
------------
Heb jij nu zelf een vraag over hoe je online klanten werft? Of zeg ik iets waar jij het niet mee eens bent. Laat het me weten.
Ga naar â â â â â â vraaganneloes.nlâ â â â â â en wie weet beantwoord ik je vraag in Ă©Ă©n van de volgende afleveringen of nodig ik je uit in mijn podcast. Daar vind je ook meer informatie over mij.
Wil je de geschreven versie van deze podcast ontvangen? â â â â Schrijf je in voor mijn mailsâ â â â . Elke vrijdag ontvang je dan de bewerkte versie van mijn podcast direct in je inbox.
Wil je meer?
Gratis: Word lid van mijn Facebookgroep â â â â â â Unsuck your Marketingâ â â â â â . Het is daar altijd een feestje. Bestseller: 'â â â â Je hebt geen â â â â â â â â zichtbaarheidsprobleem!'â â â â . Hulp: Ik help je elke maand 5+ klanten aantrekken. DM mij DeepDive en ik vertel je er alles over.------------
-
In een wereld waar iedereen dezelfde mantra's herhaalt, kan het moeilijk zijn om op te vallen. Ik had het er al over in aflevering 132 een paar weken geleden. Ik deelde een strategie waarmee jij de aandacht kunt grijpen en jezelf kunt positioneren als een frisse en unieke stem in jouw industrie: Dwarse marketing of wel contrarian content.
In deze aflevering neem ik je stap voor stap mee in hoe je dat goed doet. Hoe je âalgemeen aanvaarde waarheden" uitdaagt op zoân manier dat je perfect balanceert tussen controverse en geloofwaardigheid. Ik deel hoe je authentiek en goed onderbouwd kunt breken met de status quo en daarmee respect en autoriteit kunt opbouwen. Als je klaar bent om heilige huisjes omver te werpen en jouw volgers aan het denken te zetten? Luister dan naar aflevering 134 ik leg uit hoe je begint met het creĂ«ren van contrarian content - oftewel DWARSE MARKETING
------------
Heb jij nu zelf een vraag over hoe je online klanten werft? Of zeg ik iets waar jij het niet mee eens bent. Laat het me weten.
Ga naar â â â â â â vraaganneloes.nlâ â â â â â en wie weet beantwoord ik je vraag in Ă©Ă©n van de volgende afleveringen of nodig ik je uit in mijn podcast. Daar vind je ook meer informatie over mij.
Wil je de geschreven versie van deze podcast ontvangen? â â â â Schrijf je in voor mijn mailsâ â â â . Elke vrijdag ontvang je dan de bewerkte versie van mijn podcast direct in je inbox.
Wil je meer?
Gratis: Word lid van mijn Facebookgroep â â â â â â Unsuck your Marketingâ â â â â â . Het is daar altijd een feestje. Bestseller: 'â â â â Je hebt geen â â â â â â â â zichtbaarheidsprobleem!'â â â â . Hulp: Ik help je elke maand 5+ klanten aantrekken. DM mij DeepDive en ik vertel je er alles over.------------
-
In een markt waar ondernemers worstelen om op te vallen, biedt niche-stacking een verfrissende en effectieve benadering voor het creëren van een unieke positie. Maar wat is dat dan?!
Niche-stacking klinkt ingewikkeld, maar het kan een unieke manier zijn voor jou om op te vallen. In deze aflevering leg ik uit wat Niche-Stacking is en voor wie het interessant kan zijn.
------------
Heb jij nu zelf een vraag over marketing, verkopen of adverteren? Of zeg ik iets waar jij het niet mee eens bent. Laat het me weten.
Ga naar â â â â â â vraaganneloes.nlâ â â â â â en wie weet beantwoord ik je vraag in Ă©Ă©n van volgende afleveringen of nodig ik je uit in mijn podcast. Daar vind je ook meer informatie over mij.
Wil je de geschreven versie van deze podcast ontvangen? â â â â Schrijf je in voor mijn emailsâ â â â . Elke vrijdag ontvang je dan de geschreven versie van mijn wekelijkse podcast.
Er zijn 3 manieren om van mijn kennis en ervaring gebruik te maken:
Word lid van mijn Facebookgroep â â â â â â Unsuck your Marketingâ â â â â â . Het is daar altijd een feestje. Bestel mijn boek 'â â â â Je hebt geen â â â â â â â â zichtbaarheidsprobleem!'â â â â . Voor als je echt wil groter, beter en stoerder wil: â â â â Ga met mij in gesprekâ â â â------------
-
Dwarse Marketing werkt⊠maar is niet voor iedereen gemakkelijk.
Waarschijnlijk voelt het soms alsof je schreeuwt in een overvolle ruimte waar niemand je hoort.
Dwarse Marketing zorgt ervoor dat je opvalt. zodat je EINDELIJK boven het geroezemoes uit te stijgen, met een mooi woord heet dat 'contrarian content'. Maar wat is dat nou eigenlijk en hoe doe je hetâŠ.?
Dat is waar ik het over heb in aflevering 132.
------------
Heb jij nu zelf een vraag over hoe je online klanten werft? Of zeg ik iets waar jij het niet mee eens bent. Laat het me weten.
Ga naar â â â â â â vraaganneloes.nlâ â â â â â en wie weet beantwoord ik je vraag in Ă©Ă©n van de volgende afleveringen of nodig ik je uit in mijn podcast. Daar vind je ook meer informatie over mij.
Wil je de geschreven versie van deze podcast ontvangen? â â â â Schrijf je in voor mijn mailsâ â â â . Elke vrijdag ontvang je dan de bewerkte versie van mijn podcast direct in je inbox.
Wil je meer?
Gratis: Word lid van mijn Facebookgroep â â â â â â Unsuck your Marketingâ â â â â â . Het is daar altijd een feestje. Bestseller: 'â â â â Je hebt geen â â â â â â â â zichtbaarheidsprobleem!'â â â â . Hulp: Ik help je elke maand 5+ klanten aantrekken. DM mij DeepDive en ik vertel je er alles over.------------
-
Het grootste probleem voor veel ondernemers is dit
Te weinig nieuwe potentiële klanten die contact opnemen. Te weinig mensen die hun hand opsteken. Een lege agenda en geen zicht op nieuwe afspraken. Veel komt adhoc, sporadisch, via via of af en toe via google Er is geen systeem of routine die doorlopend nieuw klanten brengt of als je die wel hebt dan werkt die niet optimaalIn aflevering 131 is het mijn doel je te laten zien wat je hieraan doet.
------------
Heb jij nu zelf een vraag over hoe je online klanten werft? Of zeg ik iets waar jij het niet mee eens bent. Laat het me weten.
Ga naar â â â â â â vraaganneloes.nlâ â â â â â en wie weet beantwoord ik je vraag in Ă©Ă©n van de volgende afleveringen of nodig ik je uit in mijn podcast. Daar vind je ook meer informatie over mij.
Wil je de geschreven versie van deze podcast ontvangen? â â â â Schrijf je in voor mijn mailsâ â â â . Elke vrijdag ontvang je dan de bewerkte versie van mijn podcast direct in je inbox.
Wil je meer?
Gratis: Word lid van mijn Facebookgroep â â â â â â Unsuck your Marketingâ â â â â â . Het is daar altijd een feestje. Bestseller: 'â â â â Je hebt geen â â â â â â â â zichtbaarheidsprobleem!'â â â â . Hulp: Ik help je elke maand 5+ klanten aantrekken. DM mij DeepDive en ik vertel je er alles over.------------
-
Klanten krijgen zonder funnel⊠Hoe dan?!
15 jaar geleden liep je binnen met de eerste de beste middelmatige weggever als je klanten wilde aantrekken. Niemand had nog maar iets gezien. Het was SUPER makkelijk! Tegenwoordig worden we doodgegooid met weggevers en hebben we allemaal talloze ongelezen e-books in een stoffig hoekje op onze laptop staan. En misschien heb jij ook een webinar waar geen kip naar wil kijken. Of komen er wel mensen in je funnel, maar koopt geen hond. Er is een andere manier⊠ik noem dat de Anti-funnel. Ik deel er over in deze aflevering.
------------
Heb jij nu zelf een vraag over marketing, verkopen of adverteren? Of zeg ik iets waar jij het niet mee eens bent. Laat het me weten.
Ga naar â â â â â â vraaganneloes.nlâ â â â â â en wie weet beantwoord ik je vraag in Ă©Ă©n van volgende afleveringen of nodig ik je uit in mijn podcast. Daar vind je ook meer informatie over mij.
Wil je de geschreven versie van deze podcast ontvangen? â â â â Schrijf je in voor mijn emailsâ â â â . Elke vrijdag ontvang je dan de geschreven versie van mijn wekelijkse podcast.
Er zijn 3 manieren om van mijn kennis en ervaring gebruik te maken:
Word lid van mijn Facebookgroep â â â â â â Unsuck your Marketingâ â â â â â . Het is daar altijd een feestje. Bestel mijn boek 'â â â â Je hebt geen â â â â â â â â zichtbaarheidsprobleem!'â â â â . Voor als je echt wil groter, beter en stoerder wil: â â â â Ga met mij in gesprekâ â â â------------
-
In aflevering #126 ging ik uitgebreid in op hoe veel mensen adverteren nog steeds te ingewikkeld maken. Ja, zelfs Meta Advertentie managers die je geld betaalt om jouw campagnes te laten draaien, doen dit.
In deze aflevering leg ik uit, wat je kunt doen om het zo simpel mogelijk te maken.
Ik deel de belangrijkste punten die je adverteren (weer) eenvoudig maken
------------
Heb jij nu zelf een vraag over marketing, verkopen of adverteren? Of zeg ik iets waar jij het niet mee eens bent. Laat het me weten.
Ga naar â â â â â â vraaganneloes.nlâ â â â â â en wie weet beantwoord ik je vraag in Ă©Ă©n van volgende afleveringen of nodig ik je uit in mijn podcast. Daar vind je ook meer informatie over mij.
Wil je de geschreven versie van deze podcast ontvangen? â â â â Schrijf je in voor mijn emailsâ â â â . Elke vrijdag ontvang je dan de geschreven versie van mijn wekelijkse podcast.
Er zijn 3 manieren om van mijn kennis en ervaring gebruik te maken:
Word lid van mijn Facebookgroep â â â â â â Unsuck your Marketingâ â â â â â . Het is daar altijd een feestje. Bestel mijn boek 'â â â â Je hebt geen â â â â â â â â zichtbaarheidsprobleem!'â â â â . Voor als je echt wil groter, beter en stoerder wil: â â â â Ga met mij in gesprekâ â â â------------
-
Je hoort het mij vaak zeggen: Marketing is mensen helpen een keuze te maken. Het liefst voor jou natuurlijk.
De vraag is hoe doe je dat?
Dat doe je door te zorgen dat mensen je vertrouwen. En dat kan natuurlijk op allerlei manieren. Alleen als je wilt groeien lukt dat niet als je dat allemaal zelf doet. En dan is een warmmaker* handig.
Warmmaker? Ja, dat is wat ik een weggever /lead magnet noem. Een warmmaker kan betaald of onbetaald (dat is een hele andere discussie. Die ik ook wel eens aanga, maar niet in deze aflevering).
In aflevering #128 deel ik het proces wat zorgt dat je een warmmaker hebt dat in klanten converteert.
------------
Heb jij nu zelf een vraag over marketing, verkopen of adverteren? Of zeg ik iets waar jij het niet mee eens bent. Laat het me weten.
Ga naar â â â â â â vraaganneloes.nlâ â â â â â en wie weet beantwoord ik je vraag in Ă©Ă©n van volgende afleveringen of nodig ik je uit in mijn podcast. Daar vind je ook meer informatie over mij.
Wil je de geschreven versie van deze podcast ontvangen? â â â â Schrijf je in voor mijn emailsâ â â â . Elke vrijdag ontvang je dan de geschreven versie van mijn wekelijkse podcast.
Er zijn 3 manieren om van mijn kennis en ervaring gebruik te maken:
Word lid van mijn Facebookgroep â â â â â â Unsuck your Marketingâ â â â â â . Het is daar altijd een feestje. Bestel mijn boek 'â â â â Je hebt geen â â â â â â â â zichtbaarheidsprobleem!'â â â â . Voor als je echt wil groter, beter en stoerder wil: â â â â Ga met mij in gesprekâ â â â------------
-
Laten we eerlijk zijn: als marketing een sport was, zouden we allemaal wereldkampioen multitasken zijn. Maar ondanks al je inspanningen voelt je bedrijf soms nog steeds als een dure hobby met een KvK-nummer, toch?
Mijn kracht is dat ik het voor mijn klanten weer simpel maak. Eigenlijk zijn er maar vier vragen die echt belangrijk zijn. Het antwoord op deze vragen fungeert al snel als je marketing-GPS die je precies vertelt welke kant je op moet om daadwerkelijk klanten aan te trekken.
En ja, dit goed zorgt voor wonderen, zelfs als je denkt dat je al alles geprobeerd hebt. In deze aflevering deel ik welke vragen dit zijn en hoe je ze goed beantwoord.
------------
Heb jij nu zelf een vraag over marketing, verkopen of adverteren? Of zeg ik iets waar jij het niet mee eens bent. Laat het me weten.
Ga naar â â â â â â vraaganneloes.nlâ â â â â â en wie weet beantwoord ik je vraag in Ă©Ă©n van volgende afleveringen of nodig ik je uit in mijn podcast. Daar vind je ook meer informatie over mij.
Wil je de geschreven versie van deze podcast ontvangen? â â â â Schrijf je in voor mijn emailsâ â â â . Elke vrijdag ontvang je dan de geschreven versie van mijn wekelijkse podcast.
Er zijn 3 manieren om van mijn kennis en ervaring gebruik te maken:
Word lid van mijn Facebookgroep â â â â â â Unsuck your Marketingâ â â â â â . Het is daar altijd een feestje. Bestel mijn boek 'â â â â Je hebt geen â â â â â â â â zichtbaarheidsprobleem!'â â â â . Voor als je echt wil groter, beter en stoerder wil: â â â â Ga met mij in gesprekâ â â â------------
-
Het is een veelvoorkomend probleem. Meta-adverteerders compliceren zaken te veel in hun zoektocht naar de perfecte combinatie van advertentie strategieën, wat de situatie alleen maar verergert.
Meerdere factoren dragen bij aan dit probleem. Het begint bij de aanname dat âgecompliceerdâ hetzelfde is als "beter" of "geavanceerder".
In aflevering 126 kijk ik naar waar het vaak fout gaat (zelfs bij advertentieaccountmanagers (of juist) en laat zien wat je beter kunt doen.
------------
Heb jij nu zelf een vraag over marketing, verkopen of adverteren? Of zeg ik iets waar jij het niet mee eens bent. Laat het me weten.
Ga naar â â â â â â vraaganneloes.nlâ â â â â â en wie weet beantwoord ik je vraag in Ă©Ă©n van volgende afleveringen of nodig ik je uit in mijn podcast. Daar vind je ook meer informatie over mij.
Wil je de geschreven versie van deze podcast ontvangen? â â â â Schrijf je in voor mijn emailsâ â â â . Elke vrijdag ontvang je dan de geschreven versie van mijn wekelijkse podcast.
Er zijn 3 manieren om van mijn kennis en ervaring gebruik te maken:
Word lid van mijn Facebookgroep â â â â â â Unsuck your Marketingâ â â â â â . Het is daar altijd een feestje. Bestel mijn boek 'â â â â Je hebt geen â â â â â â â â zichtbaarheidsprobleem!'â â â â . Voor als je echt wil groter, beter en stoerder wil: â â â â Ga met mij in gesprekâ â â â------------
-
Stel je voor: je bent een succesvolle ondernemer die zijn weg heeft gevonden in de wildgroei van het internet. Je bent creatiever dan een kleuter met een doos viltstiften, en je hebt je SEO-spel zo strak dat het lijkt op een GPS-routine.
Dan, boem â Google besluit om z'n algoritme te veranderen en gooit er een scheut AI bij - RESULTAAT: Hallo chaos, doei verkeer.
Laten we eerlijk zijn, we wisten dat dit ooit zou gebeuren. Google houdt ervan zijn algoritmes te updaten - het lijkt wel een favoriete hobby â net als mijn poging om eindelijk eens op tijd naar bed te gaan.
Maar geloof de impact is enorm deze keer. Voor bedrijven die afhankelijk zijn van organisch verkeer via Google, kunnen de veranderingen voelen als een plotselinge koud-water-douche na een heerlijk warm zwembadmoment.
In deze aflevering 125 kijk ik naar wat er verandert.
------------
Heb jij nu zelf een vraag over marketing, verkopen of adverteren? Of zeg ik iets waar jij het niet mee eens bent. Laat het me weten.
Ga naar â â â â â â vraaganneloes.nlâ â â â â â en wie weet beantwoord ik je vraag in Ă©Ă©n van volgende afleveringen of nodig ik je uit in mijn podcast. Daar vind je ook meer informatie over mij.
Wil je de geschreven versie van deze podcast ontvangen? â â â â Schrijf je in voor mijn emailsâ â â â . Elke vrijdag ontvang je dan de geschreven versie van mijn wekelijkse podcast.
Er zijn 3 manieren om van mijn kennis en ervaring gebruik te maken:
Word lid van mijn Facebookgroep â â â â â â Unsuck your Marketingâ â â â â â . Het is daar altijd een feestje. Bestel mijn boek 'â â â â Je hebt geen â â â â â â â â zichtbaarheidsprobleem!'â â â â . Voor als je echt wil groter, beter en stoerder wil: â â â â Ga met mij in gesprekâ â â â------------
-
Je hoort naar mijn mening te weinig coaches dit zeggen: Doe mij alsjeblieft niet na.
Toen ik mijn eerste online bedrijf startte, dacht ik slim te zijn door simpelweg het succesrecept van de gevestigde toppers te kopiëren. "Ah, zij doen dit en dat, en hun website ziet er zo uit. Dus als ik hetzelfde doe, word ik net zo succesvol!" Dat is zo naïef.
Spoiler alert: Dat werkt dus niet.
Het is een illusie dat als je iets kopieert, het ook voor jou gaat werken.
Wat je beter kunt doen deel ik in deze aflevering.
---
Heb jij nu zelf een vraag over marketing, verkopen of adverteren? Of zeg ik iets waar jij het niet mee eens bent. Laat het me weten.
Ga naar â â â â â â vraaganneloes.nlâ â â â â â en wie weet beantwoord ik je vraag in Ă©Ă©n van volgende afleveringen of nodig ik je uit in mijn podcast. Daar vind je ook meer informatie over mij.
Wil je de geschreven versie van deze podcast ontvangen? â â â â Schrijf je in voor mijn emailsâ â â â . Elke vrijdag ontvang je dan de geschreven versie van mijn wekelijkse podcast.
Er zijn 3 manieren om van mijn kennis en ervaring gebruik te maken:
Word lid van mijn Facebookgroep â â â â â â Unsuck your Marketingâ â â â â â . Het is daar altijd een feestje. Bestel mijn boek 'â â â â Je hebt geen â â â â â â â â zichtbaarheidsprobleem!'â â â â . Voor als je echt wil groter, beter en stoerder wil: â â â â Ga met mij in gesprekâ â â â------------
-
Drie jaar geleden besloot ik om een podcast te starten. Waarom? Omdat ik gewoon wilde zien of ik het kon. Geen grote dromen over radioprijzen of wereldfaam. Gewoon ik, mijn iPhone, en mijn bed waar ik mijn afleveringen opneem. Ja, je hoort het goed: mijn bed. De minste echo, en oh zo comfortabel.
Ik had totaal geen idee wat ik aan het doen was. Maar weet je wat? Dat hoeft ook niet. Wat wel telt, is dat je gewoon begint. En nu heb ik meer dan 23.000 luisteraars. Dus als ik het kan, kan jij het ook!
Ik heb geen fancy studio, geen high-end apparatuur. Ik ben gewoon begonnen. En laten we eerlijk zijn, wie houdt er nou van gedoe? In deze aflevering deel ik mijn lessen over hoe je ook een succesvolle podcast start zonder jezelf gek te maken of een fortuin aan appartuur uit te geven.
Simpel, effectief en vooral leuk.
------------
Heb jij nu zelf een vraag over marketing, verkopen of adverteren? Of zeg ik iets waar jij het niet mee eens bent. Laat het me weten.
Ga naar â â â â â â vraaganneloes.nlâ â â â â â en wie weet beantwoord ik je vraag in Ă©Ă©n van volgende afleveringen of nodig ik je uit in mijn podcast. Daar vind je ook meer informatie over mij.
Wil je de geschreven versie van deze podcast ontvangen? â â â â Schrijf je in voor mijn emailsâ â â â . Elke vrijdag ontvang je dan de geschreven versie van mijn wekelijkse podcast.
Er zijn 3 manieren om van mijn kennis en ervaring gebruik te maken:
Word lid van mijn Facebookgroep â â â â â â Unsuck your Marketingâ â â â â â . Het is daar altijd een feestje. Bestel mijn boek 'â â â â Je hebt geen â â â â â â â â zichtbaarheidsprobleem!'â â â â . Voor als je echt wil groter, beter en stoerder wil: â â â â Ga met mij in gesprekâ â â â------------
- Laat meer zien